Friday, February 27, 2009

karya aku bermarkah

malam td kau lihat kat aku melihat satu halaman blog aku dah ada markah
banga juak sa aku. pas ya sa nak berkarya lebih banyak la dalam blog aku

tp kan karya apa yang aku nak simpan lagi dlm blog aku tuk.
korang ebog eran dengan ayat blog akau campur ayat serawak sbb aku org swrawak.

aku anggap dlm blog tuk aku anggap berkarya sbb benda dalm tuk akan di baca org.
byk juak la ayang aku mk tulis dlm blog aku, kt tungu dan lihat jak lah.

tp nak sa mk terbang aku mlm tdk gembang moto kat pasar, nang sa belombak kmk tek nak,aku nang suka mun nyelit moto belah2 lori sbb mk tauk kita berani ke sik ggembank kedak ya.

tp aku takut org yumpah gembak moto kedak ya, pas tuk aku berubah juak lah sbb ingat org yang tersayang

bye2222222

No comments:

Post a Comment

Home | Car Sport | Car Indonesia | Rider | Wallpapers | Top Ponsel | Free Wallpapers | Top HandPhone | Hotel |